יום שבת, 28 במרץ 2009

פתחתי יומן שחוקר את הלמידה שלי ושם אני מתעדת כל כניסה למחשב ,זמן השהייה בכל אתר ,סיבות שמושכות אותי
להמשיך לקורא ולהפך. הרגשתי נוח יותר לרשום את היומן במחברת מאשר במחשב .

התחלתי לחקור את אופן הלמידה שלי והגעתי עד עתה לכמה מסקנות :
על פני השטח :
1. אני לא אוהבת שיש יותר מידי חומר קריאה בעמוד הבית של פורום מסויים.
2. תמונות בעמוד הבית יותר מושכות אותי להישאר לחקור את הפורום.
3. נוח לי ויזואלית כאשר בעמוד הבית תחומי העניין מחולקים לתתי נושאים.
4. אם צריך להירשם לפורום מסויים אני ישר מוותרת ועוברת לאתר אחר.
5. אם יש הרבה חומר כתוב אני מעדיפה להוציא אותו בהדפסה ולקורא מאשר לקורא ישירות מהמחשב.
יותר לעומק :
1. לא מושך ומעניין אותי לקרוא את החומר אם האדם שכותב אותו אינו איש מוסמך לכך :פרופסור ,דוקטור,מומחה.
2. אם הנושאים בפיתוח גוף מובאים כיחידה אחת (מסה של חומר) ולא כתתי נושאים .
3. תאריך כתיבת המאמר \כתבה ישן מידי ,בתחום פיתוח הגוף החומר מתחדש כל יום.

בהמשך אאפיין את אופי הלמידה העצמית שלי לפי מודל של ברינבוים.

ההמשך יבוא....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה